Nieže by som nevedel parkovať, ale už som sa stretol s pár nepríjemnými situáciami pri cúvaní kedy ma zastihla daždivá hlboká noc a viditeľnosť bola veľmi mizivá. Je to nepríjemná situácia pri ktorej sa človek obáva nielen o svoje auto ale aj o to druhé ku ktorému opatrne cúva a naťahuje uši či nepočuť malé škrípanie naznačujúce kontakt s druhým autom, múrikom lampou a podobne. Keď som mal HatchBack sa to ešte celkom dalo odhadnúť, ale keď som presedlal na Octaviu1 liftback moje trápenie s navyknutím na predošlé auto začalo.
Dal som si teda dorobiť cúvacie senzory a bolo to po starostiach aj keď človeka občas premáha pocit, či naozaj pracujú správne a aj napriek tomu nenarazíte . Pri kúpe nového auta som si tiež povedal, že je to pre mňa veľká pomoc a dám ich v prípade absencie balíčka dorobiť. Tentokrát som ale chcel originál senzory. V Seate za poplatok 200€ by mi údajne namontovali neoriginálne s displayom. Čítal som niekoľko príspevkov na rôznych fórach, kde boli spomínané rôzne dorábania v Seate údajne originálnych senzorov. Ale originál však neboli. Nakoniec som si nechal senzory namontovať od Peťa (Peťos19) zo Seat Klubu, ktorý pozháňal fakt originálne továrenské senzory z Octavie 2 ale pasujú aj na Alteu, keďže je to jeden koncern. Problém nastal akurát v držiakoch na senzory. Zadný nárazník je na Alteii trošku inak tvarovaný a preto je nutné kúpiť 2 držiaky priamo určené na Seat Alteu XL. Inak musíte držiaky upravovať a prilepiť nie samolepiacou páskou na držiakoch ale lepidlom prípadne silikónom. Mne po nejakom čase obojstranná páska pustila a senzor sa zrazu stratil. Už som si myslel, že mi ho ukradli pretože keď sa prejdem po sídlisku zopár dier po senzoroch na autách vidím. Nechápem ako môže niekto ešte aj ten senzor ukradnúť.
Je dátum 05.09.2017 a senzory fungujú zatiaľ tak ako majú. Po prelepení senzorov z obojstrannej pásky na poriadne lepidlo v tube niečo na spôsob Lepidla Mamut v tube držia ako priklincované.
Pridaj komentár