Tieto pedále sa mi vždy páčili a tak som si ich zaobstaral aj do Altey. Okrem estetického vzhľadu by mali spĺňať aj funkciu protišmykovej vrstvy, no mne sa na nich noha aj tak šmýka. Cena je dosť vysoká a údajne je to aj kvôli tomu, že plynový pedál sa mení kus za kus. Ja som mal ale variantu nasadenia plechu s gumou na pedál a nemenil sa kus za kus.
Keby som vedel dopredu čo ma bude čakať tak to nekupujem. ŠMEJD !. Hodil by som to výrobcovi tam, z kadiaľ by to rok vyťahoval. Absolútne to na tom plynovom pedáli nedrží a každú chvíľku mi to z pedálu padá a vŕzga. Pliešky, ktoré sa majú zachytiť o hranu sa na jednej strane nemajú zachytiť o ktorú. Riešenie by bolo pedál demontovať a tak sa pokúsiť pliešky zahnúť. Má to však jeden problém a to v podobe špeciálneho prípravku na vybratie plynového pedálu. Údajne to ide aj bez neho ale je tam istá možnosť zlomenia plastu. Nakoniec som plechovú násadku prilepil jemnou vrstvou lepidla Mamut. Obzerám sa ale po lacnejšom originál plynovom pedále. Spojka a brzda sa klasicky navlečú miesto pôvodnej gumy a tie držia dobre. Na opierku nohy je potrebné spraviť pár výrezov do kobercu a uchytiť jednou šraubou. Cena tohto setu ma stála u člena Seatclubu fóra Peťos19 v hodnote 100€. Číslo dielov som si nestihlo zo sáčku odpísať. Na nete som však zistil, že diely by mali mat tieto označenia:
Zoznam súčiastok:
Športové pedále:
Plynový pedál: 1K1 721 503 N
Brzdový pedál: 1K0 721 131 4J4
Spojkový pedál: 1K1 721 601 4J4
Opierka nohy: 1K1 864 551 TKH
Pridaj komentár